Σεμινάρια εταιρειών

Τα σεμινάρια διαμορφώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας σας και αφορούν κυρίως θέματα επικοινωνίας, συνεντεύξεων και αντιμετώπισης συγκρούσεων.

Για να γίνει αυτό, προηγείται μια συνάντησή μου μαζί σας όπου τίθενται τα θέματα που σας απασχολούν (και απ’ όπου αντλώ παραδείγματα και περιστατικά) προκειμένου να “στηθεί” το σεμινάριο ειδικά για σας.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν ένα ντοσιέ με την ύλη που θα καλύψουμε έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να το συμβουλεύονται όποτε τους χρειαστεί. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης θα τους δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσουν πολλές δεξιότητες που θα εφαρμόσουν στη συνέχεια στη δουλειά τους. Η θεωρητική προσέγγιση διαφωτίζει τους ψυχολογικούς και κοινωνικούς μηχανισμούς που δυσχεραίνουν ή διευκολύνουν καταστάσεις. Ενισχύονται επίσης ή συνοχή, η αλληλεγγύη και η συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων της εταιρείας.

Τα θέματα:

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση, Εξυπηρέτηση πελατών, Αντιμετωπίζοντας τον “δύσκολο” πελάτη, Προλαμβάνοντας τις συγκρούσεις, Αποτελεσματικές συνεντεύξεις, Εκπαιδεύοντας τους εκπαιδευτές.

Μερικές από τις μέχρι τώρα συνεργασίες μου:

Johnson & Johnson, 3M, Unilever, Lever Hellas, Toyota, Ελληνο-Αμερικανική Ένωση, Interamerican, Πρεσβεία ΗΠΑ, Πρεσβεία Καναδά, Πρεσβεία Αυστραλίας, ΕΛΤΑ, Υπουργείο Παιδείας, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

Το κόστος: Είμαι συμβεβλημένη με τον ΟΑΕΔ και τα σεμινάρια και οι ομιλίες μου μπορούν να είναι σε μεγάλο βαθμό επιδοτούμενα. Σε αντίθετη περίπτωση, το κόστος των σεμιναρίων είναι πάντα λογικό και προσαρμόζεται σύμφωνα με την τελική μορφή τους.

Ένα σχόλιο

  1. I feel saftisied after reading that one.

Σχολιάστε

*